هاست لینوکس

هاست لینوکس

ماهانه ۵ هزار تومان به بالا

  • منابع اختصاصی
  • بک آپ هفتگی
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • نصب رایگان انواع سایت ساز ها
شروع از ۵ هزار تومان ماهانه
<< برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید >>
Shared
قوانین میزبانی وب کوچک

با تشکر از این که میزبانی وب کوچک را انتخاب نموده اید . قوانین قرارداد هر چقدر سفت و سخت باشد مشکلات احتمالی کمتری به وجود خواهد آمد. هر سایتی روال قانونی خود را دارد و مشتریان میبایست خبر خرید از انها باخبر باشند که در هنگام استفاده دچار سوء تفاهم نشوند.

لازم به ذکر است میزبانی وب کوچک به عنوان هدیه در اکثر مواقع خیلی از قوانینی که به نفع میزبانی وب کوچک است را نادیده خواهد گرفت مثلا معمولا بعد از پرداخت سرویس مسدود نخواهد شد یا با نصب لیچر مخالفت نخواهد شد. از طرفی سیاست میزبانی وب کوچک تبلیغات C to C یا همان تبلیغات دهن به دهن است . میزبانی وب کوچک تبلیغاتی در دنیای اینترنت انجام داده بلکه هزینه ها صرف کیفت سرویس ها شه و این سیاست راضی نگه داشتن مشتری باعث موفقیت میزبانی وب کوچک شده است. از طرفی کاربران هر چقدر صبور و شکیبا تر و به میزبانی وب کوچک وفار تر باشند بیشتر از حد تعریف شده توسط میزبانی وب کوچک پشتیبانی خواهند شد. برخی از دشمنان یا افرادی که رقیب محصوب میشوند اما آشنایان انها در میزبانی وب کوچک قرار دارند سعی بر ایجاد اختلال در سیستم کاری یک هاستینگ را دارند یا با خرید سرویس و بدقلقی سعی دارند که اعتبار یک هاستینگ را زیر سوال ببرند . برای این افراد قوانینی تعریف شده که با توجه به سفت بودن قوانین هیچ گونه بی نظمی ضد میزبانی وب کوچک رخ نخواهد داد. آخر صفحه قوانین سوالات و جواب های متداول و توضیحاتی به زبان عامیانه و روان تر قرار داده شده است.

به لحاظ حفظ قانون سايت و همچنين راحتي مشتریان اين قوانين وضع شده است ، که مشتریان مي بايست قبل از خرید آن را مطالعه طبق آن عمل کنند.

این قرارداد مشتمل بر 12 ماده متحدالمتن و متحدالشکل تنظیم و طرفین این قرارداد در کمال صحت و سلامت عقل و با اختیار کامل خود آن را تایید کرده اند. این قرارداد لازم و اجرا بوده و از هر حیث و قطعی برای طرفین تلقی می گردد. مشتری هنگامی که از میزبانی وب کوچک خریدی انجام میدهد به این معناست که این قوانین را تایید کرده است زیرا تا تیک تایید قوانین زده نشود سیستم فاکتوری صادر نخواهد کرد.

ماده اول : توافقنامه استفاده از خدمات هاستینگ:

1-1. در میزبانی وب کوچک 2 دسته مشتری وجود دارد . -مشتریان رسمی (تایید شده)- مشتریان عمومی

- مشتریان رسمی: جهت بالا بردن سطح کیفیت و آسوده خاطر بودن سایت های بسیار حرفه ای . سازمانی . شرکتی و ... یک سری اقدامات در این گروه مشتری انجام خواهد شد که در صورت وجود مشکل پیگیری های لازم با سریع ترین حالت ممکن انجام گیرد . در صورت عدم پیگیری توسط ما هر گونه شکایت امکان پذیر است و مسئولیت تمامی اتفاق ها را گردن خواهیم گرفت.

این دسته از مشتریان باید شرایط زیر را داشته باشند

از پلان های حرفه ای استفاده کنند (جهت بک آپ گیری ویژه . آپتایم تضمینی و ...)

با توجه به شخص حقیقی یا حقوقی بودن اکانت خود را تا سطح سوم تایید هویت کنند (اکانت انها باید وریفای شود)

قوانین ، راهنمایی ها و اموزش های میزبانی وب کوچک را مطالعه کنند

- مشتریان عمومی: 99 درصد سایت ها در محیط اینترنت برای اشخاص عادی بوده و هر کسی توانایی استفاده از شرایط رسمی را نخواهد داشت. یا برایشان به صرفه نیست یا اطمینان ندارند که حساب انها توسط ما وریفای شود و یا از شرایط مالی خوبی برخوردار نیستند .برای این دسته از مشتریان هم خدماتی در نظر گرفتیم تا بتوانند عضوی از خانواده میزبانی وب کوچک باشد . اما هیچ گونه مسئولیت در قبال سایت و فعالیت آنها وجود ندارد . همچنین در وجود مشکلات احتمالی هیچ گونه شکایتی پذیرفته نخواهد شد.

این دسته از مشتریان باید شرایط زیر را داشته باشند

با توجه به شخص حقیقی یا حقوقی بودن اکانت خود را تا سطح اول (شماره تلفن) تایید هویت کنند (اکانت انها باید وریفای شود)

قوانین ، راهنمایی ها و اموزش های میزبانی وب کوچک را مطالعه کنند

نکته: میزان ضمانت سرویس های حرفه ای مانند پلان G برای مشتریان رسمی و عمومی تقریبا یکسان است

1-3. میزبانی وب کوچک از کلیه داده های روی سرورها شامل فایلها، ایمیلها و پایگاه های داده به صورت ماهانه ،هفتگی و روزانه (نسبت به شرایط سرویس) بکاپ می گیرد. ولی هیچگونه مسئولیتی در مورد صحت و بروز بودن آنها ندارد. به طور کلی مسئولیت بکاپ اطلاعات با خود کاربران بوده و همه کاربران می بایست پشتیبان کلیه اطلاعات مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای میزبانی وب کوچک نگهداری نمایند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچگونه اعتراضی مسموع نخواهد بود. همچنین در صورت نیاز کاربر برای بازگرداندن اطلاعات (بیش از حد مجاز) هزینه جداگانه دریافت می شود. لازم به ذکر است بعضی از سرویس ها به صورت پیشفرض بک آپ گیری در سرورهای جداگانه دارند

1-4. استفاده بیش از حد از منابع مجاز تخصیص داده شده به هاست شما منجر به قطع اکانت هاستینگ شما خواهد شد. در این موارد مشتری موظف است نسبت به ارتقای پلن هاست خود اقدام نماید و یا در صورت نیاز در خواست سرور مجازی اختصاصی نماید.

1-5. میزبانی وب کوچک هیچ گونه مسئولیتی در مقابل بلایای طبیعی ، جنگ ، آشوب اجتماعی ، اعتصاب ، محدودیت ها و تحریم ها ی دولتی ندارد و نخواهد داشت.

1-6. نصب اسکریپت ، رفع خطای اسکریپتها و برخی از مسائل این چنینی خارج از مسئولیت پشتیبانی سرویس ها است و برای انجام آنها هزینه مجزا دریافت می شود.

1-7. مشتری متعهد میگردد از قرار دادن هرگونه مطلب و یا فایلی مغایر با قوانین بین المللی کپی رایت و قوانین جمهوری اسلامی ایران خودداری نماید. در غیر اینصورت اکانت وی مسدود شده و مبالغ پرداختی غیر قابل عودت خواهد بود.

1-8. مشتری موظف است هنگام ثبت نام اطلاعات درست را وارد نماید تا در صورت وجود مشکل به راحتی با آنها تماس حاصل نماییم (صحت شماره همراه توسط sms فعالسازی چک خواهد شد).

1-9. در صورت مشاهده اسکریپت های لیچر هاست مورد نظر کنترل و استفاده بیش از حد لیچ موجب مسدود شدن اکانت شما خواهد شد.

1-10. در میزبانی وب کوچک رابطه صمیمی بین مدیر سایت با مشتریان وجود دارد.حتی در پلان های حرفه ای تر خود مدیر سایت اقدام به پیگیری رضایت شما از میزبانی وب کوچک خواهد کرد. این رفتار مدیریت از یک طرف خوب است اما یک سری معایب دارد. بارها مشاهده شده با پیگیری مدیر سایت سطح توقع اکثر مشتریان بالا رفته و برای بخش پشتیبانی مشکل ایجاد کرده اند (توقع دارند مانند دفعات پیش مشکل آنها همان لحظه به صورت آنی حل شود!). نباید فراموش کرد که در بازار هاستینگ به دلیل مشتریان فراوان اما خورد کار پشتیبانی تا حدودی سخت خواهد شد (برای مثال هزار تا مشتری 2 هزار تومانی فقط 2 میلیون سود به هاستینگ میدهد که آن هم باید هزینه تلفن سرور لایسنس ها اجاره دفتر نیروی پشتیبانی و ... را تعمین کند پس نتیجه میگیریم در کار هاستینگ تعداد مشتریان خیلی زیاد هستند و رسیدگی به همه انها کار مشکلی است).

حتی بعضی از هاستینگ ها یک تیکت را بعد از 24 ساعت یا 2 3 روز پاسخ میدهند. پس هنگام وجود مشکل شکیبا باشید ، تیم پشتیبانی میزبانی وب کوچک به سرعت مشکل شما را حل خواهد کرد.

1-11.منابع هاست: اکثر سرویس های لینوکس cloudlinux است. در این سیستم عامل میتوان برای هر هاست منابع اختصاصی تعریف کرد . میزبانی وب کوچک این منابع را برای مشتریان محدود نکرده است. لذا مشتریان نیز نباید از این آزادی سوءاستفاده کنند. برای مثال هاستی که ماهانه 20 هزار تومان است 4 گیگ رم اختصاصی دارد.مثلا یک سرور با رم 32 گیگ را در نظر بگیرید، مجموع 8 تا هاست 20 تومانی میشود 160 تومان در صورتی که یک سرور با رم 32 گیگ نزدیک به 1 میلیون تومان هزینه دارد. اگر تمامیزبانی وب کوچک ها هم زمان این مقدار رو پر کنند. به سرور فشار خواهد آمد . دلیل آن که منابع بالا دادیم این است که در برخی از ساعات با بازدید بالا به مشکل نخورید. مشتریانی که سرویسشان این منابع را مدام پر میکند میبایست نسبت به ارتقا سرویس خود اقدام نمایند.

1-12.سطح کاری میزبانی وب کوچک بین المللی است (وجود قرارداد با دیتاسنتر های خارجی) ، در کنار رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران رعایت قوانین سایر کشور ها از جمله آلمان ، آمریکا ، فرانسه ، کانادا ،انگلیس الزامی است . برای جلوگیری مشکلات احتمالی برای دیگر مشتریان، با فرد متخلف برخورد خواهد شد

1-13 - میزبانی وب کوچک به هیچ عنوان مسئولیت هاستینگ هایی که از میزبانی وب کوچک نمایندگی یا سرور اختصاصی خریداری میکنند را نمیپذیرد.

1-14 - انتقال یک سرویس بین اکانت های میزبانی وب کوچک با ارسال رضایت نامه کتبی بین طرفین امکان پذیر است.

1-15 - انتقال از هاستینگ های دیگر رایگان است . لازم به ذکر است فقط full backup cpanel پذیرفته خواهد شد. در غیر این صورت با مدیریت تماس حاصل نمایید و به توافق برسید. مثلا در صورتی که فول بک آپ دایرکت ادمین باشد فقط دیتابیس و فایل ها قابل ریستور است همچنین با تاخیر بیشتر انجام خواهد شد.

1-16 - در صورتی که کاربر از میزبانی وب کوچک یوزر پسورد تحویل گرفته باشد مسئولیت خرابکاری ها به عهده کاربر است زیرا ممکن است دشمن کاربر را هک نمایید و قصد داشته باشد از این طریق به اعتبار میزبانی وب کوچک لطمه وارد نمایید. به همین علت در سرور های مدیریت شده یوزر پسورد از کاربر گرفته خواهد شد.

1-17.از میزبانی سایت هایی با شرایط زیر معذوریم:

• استفاده غیر مجاز از علائم تجاری دیگران
• استفاده غیر مجاز از لوگو های دیگران
• اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم یا کشور
• انتشار اکاذیب علیه دیگران
• کلاه برداری های اینترنتی و هرگونه عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود
• سایتهای فعال در زمینه HYIP ویا دارای سیستم هرمی
• راه اندازی سایت موسیقی و فیلم
• راه اندازی سایت های خدمات یا آموزش عبور از فیلترینگ

ماده دوم : امنیت سرویس ها

2-1. برای میزبانی وب کوچک امنیت مهم ترین رکن است به همین دلیل فایل های مخرب ، مضر و هرگونه اسکریپت که موجب ایجاد خطر امنیتی بالقوه برای سرورها و سلامت آنها شود یا موجب اختلال در عملکرد شبکه یا سرورها گردد بدون اخطار و اطلاع قبلی حذف و ممکن است وب سایت متخلف مسدود شود.

2-2 : pentest (تست نفوذ و امنیت) از سرور پیگرد قانونی را در پی خواهد داشت.

2-3 : توابع و امکاناتی که از نظر امنیتی خطرآفرین است روی سرور های اشتراکی غیر فعال میباشد .در صورت نیاز به این توابع و امکانات باشد میبایست سرور با کانفیگ اختصاصی تهیه شود. از مواردی که برای کاربران محدود است میتوان به کران جاب shell access اسکرپت های perl و برخی توابع php مانند shell_exec و ... درصورتی که کاربران نیاز به cron job و shell access دارند باید تا سطح دوم اکانت خود را verify کنند.

2-4 : سرور اشتراکی توسط میزبانی وب کوچک مدیریت خواهد شد اما هاست کاربران توسط خود آنها مدیریت خواهد شد بنا بر این میزبانی وب کوچک در قبال هر گونه اتفاق و مشکلات احتمالی سایت کاربران هیچ گونه مسئولیتی نمیپذیرد.

2-5 : میزبانی وب کوچک مسئولیت هر گونه مشکل در سرور های مجازی و اختصاصی که توسط کاربران مدیریت خواهد شد را نمیپذیرد.

2-6 : در نگهداری هاست خود کوشا باشید مانند پسورد ها ، انتی اسپم ها و ...

برای مثال

- در صورتی که ایمیل ساخته شده توسط شما پسورد مناسب نداشته باشد کرک خواهد شد . کرکر با ایمیل هاست شما ایمیل های متعددی ارسال خواهد کرد و موجب اسپم شدن هاست خواهد شد .

- در صورتی که روش انجمن خود آنتی اسپم نصب نکنید اسپمر ها به انجمن شما وارد شده و فعالیت انها در انجمن موجب مصرف منابع هاست شما میشوند.

- در صورتی که از پسورد هاست خود محافظت نکنید یا بر روی اسکریپت ها شما باگی وجود داشته باشد هکر از طریق هاست شما اقدام به هک سرور خواهد کرد.

در صورت مشاهده موارد بالا سرویس ساسپند (مسدود) خواهد شد

ماده سوم : قوانین پشتیبانی

مقدمه :

میزبانی وب کوچک راه های ارتباطی زیادی برای مشتری ها قرار داده که کاملا آسوده خاطر باشند . اما نباید از این راه های ارتباطی سوءاستفاده شود . از تلفن ها و ارتباط های آنلاین فقط برای مشاوره خرید ،سوال های متداول ، از انجمن پشتیبانی (در این مورد از یکی از سایت های خود ما (RZ) که از نظر دانش برنامه نویسی دارای افراد بسیار مجرب و متخصصی میباشد استفاده کردیم) برای مشاوره خرید ، سوال های متداول ، سوال های خارج از وظیفه پشتیبانی (مانند سوال های برنامه نویسی) و از سیستم تیکت برای درخواست ها و حل مشکلات سرویس های خود (فقط مشتری ها با سرویس های فعال با توجه به دپارتمان مورد نظر) استفاده نمایید.

ماده چهارم : پرداخت فاکتورها

4-1 : در میزبانی وب کوچک تاریخ صورت حساب ها به میلادی است مشتریان می بایست از روی تقویم میلادی فاکتور های خود را مدیریت کنند (سررسید ماه میلادی ممکن است 1 2 روز با ماه شمسی اختلاف داشته باشد به این مورد دقت کنید)

4-2 : به دلیل قوانین شاپرک وجه های واریزی توسط درگاه پرداخت ممکن است 1 روز بعد به حساب میزبانی وب کوچک واریز شوند . در نرم افزاری حسابداری میزبانی وب کوچک تاریخ واریزی شاپرک به بانک محاسبه میشود کاربران میبایست یک روز زود تر از سررسید جهت پرداخت اقدام نمایند. کارت به کارت شامل این قوانین نمیباشد و درجا وارد سیستم حسابداری خواهد شد.

هاستینگ :

میزبانی وب کوچک دارای سیستم حسابداری با نرم افزار حسابداری برلیان است اما حسابداران از روی فاکتور های cp.mehost.co یا همان whmcs اطلاعات حساب ها را وارد نرم افزار میکنند اما به دلیل بالا بودن تعداد کاربران حذف و ساسپند به عهده سیستم whmcs است. یک برنامه برای whmcs تنظیم شده که به صورت زیر است

زمان تمدید یا مهلت سرویس سررسید نام دارد. برای جلوگیری از قطعی سرویس ها فاکتور 10 روز قبل از سررسید صادر میشود. اگر پرداخت نشود زمان سررسید سرویس ساسپند (مسدود) میشود و بسته به نوع سرویس معمولا از 5 روز تا یک ماه بعد از سررسید سرویس ساسپند خواهد ماند سپس به صورت اتوماتیک ترمینیت (فسخ) میشود. با ترمینیت شدن سرویس به طور کامل کنسلی خورده و تمامی اطلاعات آن پاک میشود و دیگر قابل بازگشت نیست (در یستم بک اپ گیری قدرتمند میزبانی وب کوچک معمولا 1 الی 2 هفته بعضی وقت ها تا چند ماه هم بعد از ترمینیت بک آپ وجود دارد که مسئولیت این مورد با میزبانی وب کوچک نیست و به شانس مشتری بستگی دارد)

بک آپ گیری برای سرویسی که مسدود میشود متوقف خواهد شد پس بعد از گذشت چند روز ممکن است بک آپی از سایت موجود نباشد و با خرابی سرور به اطلاعات لطمه وارد شود

در صورتی که فاکتور تا تاریخ سر رسید پرداخت نشود بعد از ساسپند شدن 10 درصد هزینه دیرکرد روی فاکتور اضافه خواهد شد

پس مشتریان میبایست تا جایی که میتتوانند از مسدود شدن سرویس جلوگیری نمایند زیرا خطراتی از قبیل خطرات بالا را در پی خواهد داشت.

در سیستم حسابداری سرویس اگر مسدود هم باشد هزینه نگه داری آن دریافت خواهد شد.

از نظر مدیریت میزبانی وب کوچک ساسپند کردن بی احترامی به مشتریست و اعتبار سایت مشتری لطمه خواهد خورد و از طرفی سیستم اتوماتیک ساسپند میکند. چاره چیست؟

در صورتی که مسافرت باشید یا به اینترنت دسترسی نداشته باشید مهلت پرداخت فاکتور شما کمی عقب تر انداخته و سرویس موقتا فعال خواهد شد یا از ساسپند جلوگیری میکنیم تا دسترسی شما به میزبانی وب کوچک باز شود و پرداخت کنید

اگر دلیل عدم پرداخت ناتونانی مالی باشد در صورت بالا بودن رقم فاکتور و کمی تحقیق مدیریت میزبانی وب کوچک کمک کوچکی به مشتری خواهد کرد ( تخفیف یا ...) تا مشتری بتواند به کار خود ادامه دهد.

ماده نهم حملات دیداس:

حملات دیداس که روی لایه 4 و لایه 7 هسند تا حدودی توسط میزبانی وب کوچک گرفته میشوند اما به سادگی قابل پیشگیری نیستند و باید اقداماتی مهم تر انجام شود. دیداس روی لایه 4 اگر ضعیف باشد تاثیری در سرور ندارد اما اگر قوی باشند باید از آنتی دیداس های سخت افزاری ویژه (مثل دیتاسنتر بلک لوتوس) استفاده کرد به هر حال نیاز به آنتی دیداس سخت افزاری دارند. دیداس لایه 7 خ ضعیف باشد چه قوی تاثیر خود را نشان میدهد اما خطرناک نیست و به صورت نرم افزاری توسط میزبانی وب کوچک تا حدودی جلوگیری خواهد شد.

شما دیداس لایه 4 دارید (به ip شما دیداس میزنند)

اگر در دیتاسنتری باشید که فایروال سخت افزاری ندارد مثل هتزنر آلمان یا دیتسنتر های حساس به دیداس لایه 4 باید 3 اقدام انجام دهید

1 - تعداد ip هارا بیشتر میکنیم زیرا دیتاسنتر ip را null خواهد کرد در صورت بسته شدن ip ، ip دیگری جایگزین شود

2 - از کلودفلر یا در موارد قوی تر کلودپروتکشن بلک لوتوس که همکاران میزبانی وب کوچک ارائه میدهند استفاده شود (اگر پهنای باند خیلی بالاست به صرفه نیست باید راه زیر را انتخاب نمایید)

3 - در نهایت دیتاسنتر شما را عوض میکنیم و به دیتاسنتری با فایروال سخت افزاری انتقال میدهیم.

شما دیداس لایه 4 خیلی قوی دارید (دیداس فلج کننده)

این مورد کم یافت میشود و مدت زمان آن خیلی کم است زیرا به دیداسر نیز فشار خواهد آورد ، که یا باید از کلودپروتکشن بلک لوتوس استفاده شود یا سرور به دیتاسنتر بلک لوتوس منتقل شود.

شما دیداس لایه 7 دارید

این نوع دیداس زیاد به دیتاسنتر و فایروال سخت افزاری بستگی ندارد که معمولا با کانفیگ برطرف خواهد شد.مخصوصا اگر سرور اختصاصی باشد با کافیگ خیلی محدود جلوگیری میشود. در بعضی موارد خاص از کلودپروتکشن و پروپروتکشن استفاده خواهیم کرد.

تمامی خدمات بالا به انتخاب شما توسط میزبانی وب کوچک انجام خواهد شد.

ماده دهم روابط عمومی:

10-2: تعداد کاربران یک هاستینگ بالا همینطور مبلغ دریافتی از هر کدام بسیار پایین است. از طرفی با وجود راضی بودن مشتریان از میزبانی وب کوچک با کم شدن یک مشتری در طی مدت زمان کم 2 مشتری جایگزین خواهند شد. پس با کم شدن یک یا چند کاربر ضرری به سایت میزبانی وب کوچک نخواهد رسید. در صورتی که مشاهده شود کاربر برای سریع رسیدن به هدف خود مدیران میزبانی وب کوچک را با عنوان انتقال هاست به جای دیگر تحدید نماید فورا از سرویس وی بک آپ تهیه شده و تحویل کاربر داده خواهد شد.

10-3: میزبانی وب کوچک قوانین خاص خودش را دارد . کاربران میبایست از مقایسه ی میزبانی وب کوچک با هاستینگ های دیگر پرهیز نمایند.

ماده یازدهم : ابیوز ها (هشدار ها) abuse

در سرور اشتراکی بر فرض مثال یک سرور 1 میلیون تومان ارزش دارد که روی آن 150 تا سایت قرار دارند که از هر سایت 10 هزار تومان اجاره ماهانه گرفته خواهد شد. در برخی از موارد یک سایت باعث اختلال در روند کاری کل سرور خواهد شد که موجب ضایع شدن حق دیگر کاربران میشود. کاربر با اجاره کردن یک هاست 10 هزار تومانی یک سرور یک میلیون تومانی را دچار اختلال مینماید در نتیجه از طرف تیم میزبانی وب کوچک ابیوز هایی برای وی ارسال خواهد شد.

در صورت مشاهده عدم رعایت قوانین سایت و مواردی مانند بازدید بالا یا هر چیز دیگری که آسیب به سرور های میزبانی وب کوچک خواهد شد ابیوز ارسال میشود. هر ابیوز وقتی دارد که این زمان از 1 الی 24 ساعت متغییر است.در بعضی موارد حاد و ضروری قبل از ارسال ابیوز سایت مورد نظر ساسپند خواهد شد.

تیم ابیوز میزبانی وب کوچک به جز موارد بالا مواردی مانند برخورد با تیم پشتیبانی نحوه ارسال تیکت ها مباحث مالی و ... مورد تحقیق قرار داده و در صورت نیاز ابیوز صادر مینماید.

2 مدل ابیوز داریم یکی ابیوز هایی هستند از از دیتاسنتر صادر خواهند شد و دیگری ابیوز هایی که توسط بخش ابیوز میزبانی وب کوچک صادر میشوند

سوالات متداول:

1- افرادی که مشتری رسمی نیستند نباید خیال انها بابت اطلاعاتشان راحت باشد؟ حق هیچ گونه اعتراض ندارند؟

===== اصلا اینطور نیست میزبانی وب کوچک تا جایی که بتواند از اطلاعات شما محافظت و همچنین بالاترین آپتایم را در اختیار مشتریان قرار خوهد داد . توسط تیکت هم به شکایات رسیدگی و حتی مدیریت در این باره با شما تماس خواهد گرفت. اما برای تضمین 100 درصد باید کوچکترین مشکل احتمالی را مد نظر داشت (مثل زلزله و آتش سوزی در دیتاسنتر که تا به حال رخ نداده است) برای جلوگیری از تمامی مشکلات احتمالی باید هزینه هایی صورت گیرد که با سرویس های ضعیف این کار امکان پذیر نیست یا با توجه به قوانین جمهوری اسلامی برای پیگیری مشکلات و تخلفات و تضمین 100 درصد از طرف ما حتما باید مراحل تایید هویت انجام گیرد که توانایی پیگیری را داشته باشیم

2 - آیا مرحله تایید هویت الزامی است؟

===== خیر همانطور که ذکر کردیم در حالت عادی فقط شماره همراه شما توسط کد فعالسازی تایید میشود

3- دلیل سخت بودن بعضی قوانین چیست؟

===== بعضی از افراد فقط جهت برهم زدن نظم و ایجاد اختلال وارد میزبانی وب کوچک میشوند (با هزار تومان میتوان وارد میزبانی وب کوچک شد کار سختی نیست) . اگر ما بر مشتریان کنترل نداشته باشیم یک خطا از مشتری باعث اختلال در سرور خواهد شد مانند abuse از دیتاسنتر به دلیل عملکرد نا صحیح مشتری . هنگامی که ما در سرویس ها به آپتایم 99 درصد اشاره کردیم باید به آن عمل کنیم . در صورت عدم کنترل و مانیتور کردن این آپتایم ناقص خواهد شد. نظارت نداشتن بر عملکرد نا صحیح مشتری باعث ضایع شدن حق دیگران خواهد شد

4- با این قوانین چرا میزان پهنای باند نامحدود را به میزان مقدار گارانتی شده قرار نمیدهید؟ وقتی پهنای باند نامحدود است استفاده غیر مجاز معنا نخواهد داشت.

===== در میزبانی وب کوچک اگر پهنای باند کاربر چند بار از میزان گارانتی شده تجاوز کند برخوردی نخواهد شد. در صورتی که مصرف پهنای باند خیلی بیشتر از میزان گارانتی شده و به صورت مداوم باشد سایت پر بازدید محسوب میشود. برای سایت پربازدید چیزی به نام نامحدود معنا نخواهد داشت.

5- در بعضی هاستینگ ها محدودیت منابع تعریف نشده . آیا بینهایت میتوانیم استفاده کنیم؟ اما در میزبانی وب کوچک چی؟

=== مثلا یک سرور مثل ns1 ns2 میزبانی وب کوچک با لایسنس و مانیتور و ... نزدیک به 1 میلیون تومان هزینه دارد. این سرور دارای یک پردازنده 12 هسته ای میباشد که 1200 درصد پردازنده در اختیار ما خواهد گذاشت. اگر هر هاست پلان v1 که قیمت ان 25 هزار تومان است به جای 34 درصد 100 درصد پردازنده مصرف نماید و ما هم 1200 درصد سرور را مشغول کنیم تنها 12 هاست میتوانیم در آن سرور ارائه دهیم. با این حساب یک سرور 1 میلیون تومانی 300 هزار تومان فروش خواهد داد که با عقل مطابقت ندارد در صورتی که معمولا 100 الی 200 درصد پردازنده مشغول است (همه هاست های پربازدید همزمان 34 درصد را استفاده نخواهند کرد) طبق گفته های قبلی در سرور های v و G مقدار سایت های روی سرور بسیار کم است.

6-چرا حجم پلان های حرفه ای مثل g و v را بیشتر نمیکنید؟

=== جواب این سوال به جواب سوال 5 شیاهت دارد. پلان های حرفه ای از هارد پر سرعت ssd استفاده میکنند . مثلا یک سرور مثل ns1 ns2 میزبانی وب کوچک با لایسنس و مانیتور و ... نزدیک به 1 میلیون تومان هزینه دارد. این سرور از 480 گیگ هارد ssd تشکیل شده که اگر raid1 استفاده شود 240 گیگ آن قابل استفاده خواهد بود که به جز فایل سیستم 200 گیگ در اختیار هاست ها است. در اصل 1 میلیون تومان خرج میکنیم برای 200 گیگ فضا . مثلا در پلان v1 اگر به جای 2 گیگابایت 20 گیگابایت فضا ارائه دهیم در یک سرور فقط 10 تا اکانت v1 که قیمت آن ماهانه 25 تومان است میتوانیم نگه داری کنیم. یک سرور 1 میلیونی اگر 100% آن را هاست ارائه دهیم 500 هزار تومان فروش خواهد داد که با عقل مطابقت ندارد. در صورتی که میزبانی وب کوچک تنها 10 درصد یک سرور را هاست ارائه میدهد. با توجه به قیمت ssd هاستینگی که واقعا از ssd استفاده نمایید پلان های آن حجم بالا نخواهد داد. ما در هاست های معمولی و هاست های دانلود از هارد های پرسرعت sas2 و sshd (به دلیل بالا بودن ظرفیت) استفاده میکنیم اما بحث ssd کاملا متفاوت است. هارد های ssd دارای حجم پایین همچنین دارای قیمت خیلی بالایی نسبت به حجم آن هارد هستند.

از یک طرف مسئله بک آپ گیری است که هر چقدر فضا کمتر باشد قدرت بک آپ گیری و مدیریت ما بیشتر است . مثلا برای پلان g تا 1 ماه در چند سرور بک آپ موجود خواهد بود. دلیل کیفیت بالای سرویس های حرفه ای g و v تعداد کم و فضای کم آنها در یک سرور است.

7- اکثر هاستینگ ها گفتند که در صورت وجود بلاهای طبیعی مسئولیت پای ما نیست. در صورت سوختن هارد و بلاهای طبیعی دیگر اطلاعات ما و زحمات چند ساله ما چه میشود

=== تیم میزبانی وب کوچک برای این قضیه فکری کرده است. در پلان های g و v بک آپ اطلاعات در چند سرور در چند کشور حتی ایران نگه داری میشوند. نگرانی از بابت این قضیه نیست اما در پلان های معمولی بک آپ در خود سرور (هارد جداگانه) نگه داری میشود در صورت سوختن هارد مشکلی پیش نمیاد اما در صورتی که دیتاسنتر دچار آتش سوزی یا هر گونه بلاهای طبیعی شود اطلاعات از دست خواهد رفت. در صورتی که اطلاعات خیلی حساس است با مبلغ بسیار ناچیز پلان های گارانتی دار را تهیه نمایید.

در صورت نبود این امکان میتوانید از
بازکشت به بالا

تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است